De workshop
Waarom groeien sommige incidenten uit tot een issue, en andere niet? Waarom ontploffen sommige discussies op sociale media, en blijven andere onder de radar? Duik in de huidige tijdsgeest en ontdek waarom een sterk omgevingsbewustzijn bij medewerkers onmisbaar is. 
Je leert hoe (sociale) media en nepnieuws werken als katalysator van incidenten, én waarom dit vaak een volledig nieuwe dynamiek creëert voor issue- en crisismanagement. Zo signaleer jij straks vroegtijdig issues voor je organisatie. Zodat je tijdig kunt reageren en escalatie voorkomt. Na deze workshop ga je naar huis met een omgevingsantenne die alle belangrijke signalen opvangt.
De trainers
Volg je de workshop op donderdag 26 juli, dan is je trainer Koen van Tankeren. Sinds jaar en dag werkt Koen aan het omgevingsbewustzijn van medewerkers. Met zoveel passie voor het vak gaat dat namelijk nooit vervelen.
Volg je de workshop op donderdag 23 augustus, dan is je trainer Maxime Pieters. Met jarenlange ervaring in de commerciële en publieke sector heeft Maxime omgevingsbewustzijn tot een kunst verheven. Daar waar dit bewustzijn en communicatie samenkomen, vind je Maxime.
Voor wie
Medewerkers die direct in contact staan met de buitenwereld, zoals medewerkers webcare en klantcontact, omgevingsmanagers, wijkmanagers en klant- en relatiemanagers.
Na deze workshop
Begrijp je wat omgevingsbewustzijn inhoudt in het perspectief van de huidige tijdsgeest;
Heb je inzicht in de werking en impact van (sociale) media;
Weet je hoe je vroegtijdig issues kunt signaleren;
Staat jouw omgevingsantenne aan …en gaat ‘ie nooit meer uit.
Wanneer
Donderdag 26 juli, 9.30-12.30
Donderdag 23 augustus, 9.30 – 12.30
Kosten
€ 269,- exclusief btw

Tip: volg later op de dag de workshop issuemanagement. Een mooie combinatie die we je van harte aanbevelen.
Back to Top