De workshop
Wat is het werkgeversverhaal van jouw organisatie? Wie ben je als organisatie, hoe gaan collega’s met elkaar om en hoe omschrijf je je (werk)cultuur? En wat wil je uitstralen naar potentiële kandidaten? In het eerste deel van de workshop gaan we op zoek naar de antwoorden op die vragen. We dagen je uit verder te kijken dan het ‘wat’ en staan uitgebreid stil bij het ‘hoe’ en ‘waarom’ van je organisatie en medewerkers. Vervolgens krijg je praktische tips over hoe je dat verhaal vertelt op LinkedIn en hoe je daarmee jouw doelgroep bereikt. Ten slotte reflecteren we op hoe jouw organisatie het platform gebruikt en bespreken we hoe het beter kan. Zodat je daar na de workshop zelf mee aan de slag kunt.
De trainer
Je trainer is onze creatief directeur Johannes van de Bank. Ervaren storyteller, copywriter en strateeg. Hij hielp talloze organisaties, waaronder het ministerie van Defensie, werkleerbedrijf Pantar en Waterschap Zuiderzeeland, met hun werkgeversverhaal. Als hij vertelt, hang je gegarandeerd aan zijn lippen.
Voor wie
HR- en communicatiemedewerkers die betrokken zijn bij arbeidsmarktcommunicatie, of daar in hun werk juist meer mee willen doen.
Na deze workshop
Heb je een beeld van wat jouw organisatie onderscheidend maakt;
Weet je welke kernwaarden je wilt uitdragen en hoe je dat doet;
Weet je hoe je je doelgroep bereikt op LinkedIn, via je organisatie en je medewerkers;
Heb je handvatten om de aanwezigheid en het verhaal van jouw organisatie op LinkedIn te verbeteren.
Wanneer
Woensdag 20 juni, 13.30-16.30
Donderdag 20 september, 13.30-16.30
Kosten
€ 269,- exclusief btw
Back to Top